2013年8月30日 星期五

愛玩波

究竟田鼠b除左玩波, 仲有咩做架呢?

答案係...繼續玩波


田鼠b: 點解成日都見到碧咸叔叔著住底底影相既? 不過著成咁踢起波黎又真係爽啲喎!

網球王子 - 睡衣版


有表情有姿勢



每次俾佢發現我擺低左塊球拍, 都會停晒手要我拎番起為止...


無論自己屋企或者婆婆屋企都係一樣, 成屋都係大大小小既波, 佢玩極唔厭.
唔知係咪個個男仔都係咁既呢?

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

12 則留言:

  1. 原來運動健將田鼠b都有啲肚腩仔架喎
    唔止男你鍾意玩波,妹豬都好鍾意玩

    回覆刪除
  2. 因為男女喜愛弄球,佢呢啲sport crossover應該會掀起另一個熱潮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好欣賞你既文采. 尤其係"弄球"兩個字

      刪除
  3. 第一張好有型!^o^

    回覆刪除
  4. Elon'S Ma31/8/13 09:37

    睇黎田鼠B第時大個,,,真係魅力沒發擋~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好俾佢聽到, 費事佢自滿, 哈哈哈!

      刪除
  5. 活力十足,好可愛呀😘

    回覆刪除
  6. 田鼠b vs 碧咸真係好正!!!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢...我自己都忍唔住笑 XD

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖