2014年4月3日 星期四

為搏小情人一笑

我話過, 要令田鼠b快樂.
呢排有見佢早餐愈來愈無心機食.
下定決心試下啲新野 (ok我承認, 之前實在太懶就真...).

早兩日喺pk shop既shopping list
除左兩包公仔點心外, 全部都係for佢既早餐

唔知今日有咩食呢?

嘩...
小饅頭加豆漿呀!
(佢尤其鍾意飲豆漿)



:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

25 則留言:

  1. 如果鍾意飲豆漿,就買部豆漿機,我都想買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲以為你屋企已經乜機都齊晒添 :D

      刪除
  2. 媽媽你好有心機啦~我仲懶呀..
    依家Yin B早餐仲係奶粉咋><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 齋奶? 驚佢唔夠飽呀!

      刪除
    2. Same here =.="
      奶奶會隊支8安奶畀肚B,跟住可能有塊餅畀佢咬下咋

      刪除
  3. 正呀﹗咁多嘢食,換轉我都會笑晒口﹗

    回覆刪除
  4. 田鼠b 愛食真係唔同,我個女唔食我都無哂心機

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我覺得田鼠b既飲食習慣唔係幾好. 早餐食唔多, 愈夜就愈好胃口...

      刪除
  5. 好多好嘢食呀,田鼠 B 真有口福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要主人滿意. :P
      不過我都係按照自己口味去揀。 就算佢真係唔食我都啱食! :D

      刪除
  6. 我又食.............但我要公仔點心:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 見你咁識貨, 梗係無問題啦! =))

      刪除
  7. 咁多好嘢食,唔怪得田鼠B笑晒口喇:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然佢笑晒, 但都係食唔晒! :-w

      刪除
  8. Oooh baby carrots:)~ 正正! 我都要試o下先! Dip 野o麻?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔dip. 齋烚. 咁先可以taste到真正既原味 :D

      刪除
    2. 仲以為生食tim:p

      刪除
    3. 未試過生食baby carrots呀. 普通carrots就有! ;;-)

      刪除
  9. 田鼠媽真係好有心機, 田鼠b好幸福呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢好似你咁諗就好喇... :-w

      刪除
  10. 嘩,正呀,咁可以日日唔同口味,yummy 呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時多數都係小饅頭, 因為佢好快過期! =))

      刪除
  11. 田鼠媽咁都算懶,我簡直唔敢出聲添呀 ^^"
    不過你朝早仲有時間準備早餐,咁你返工前特登早啲起身搞嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊住佢要7:00起身, 7:45出門口(預時間整早餐, 同送埋去婆婆屋企).
      如果唔洗湊佢就8:00先起身, 8:15出門口 :D

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖