2014年4月14日 星期一

飲飲食食

田鼠b既兩歲生日解放了媽媽.
weekend我唔洗再lei喺廚房洗洗切切煮煮.
終於唔洗再勉強做啲自己唔擅長既野喇!
佢亦更多機會享受街外美食!
大家都happy!

啱啱呢個weekend, 咁啱兩間都係美式餐廳.
好處係坐得闊落啲, 同埋兩間都有提供臘筆同畫紙俾佢塗鴉.

佢至愛既麵麵 (所有條狀佢都叫麵麵)

juice (其實係水only...)

pizza

tiramisu

真juice

長通粉

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

37 則留言:

  1. 叻仔呀, 自己"畢"黎食!
    我喺1.5歲已經大解放左, wakaka!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未夠1.5歲開始半解放呀~~ WAKAKA~

      刪除
    2. 一個字: 爽!
      豬脾媽, 點為之半解放? ;;-)

      刪除
  2. 哈哈..恭喜田鼠B終於得到解放, 可以食盡天下美食!! ^^

    回覆刪除
  3. 我豬仔想解決都唔得呀,腸胃受唔到..嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該愈大愈好, 就黎見家鄉喇!

      刪除
  4. 可以一齊出街食真係方便好多~我都係1.5歲咁上下就俾Yin B大解放.
    正確黎講我唔俾佢都照搶黎食XDD

    回覆刪除
  5. 田鼠b食得好好啊, 自己筆筆筆~~~
    大爺好煩啊, 出到街好揀飲擇食=.=!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠b調番轉. 出到街乜都食, 乜都想試. 喺屋企就揀揀擇擇.
      我都好啲, 起碼有啲淫威令佢屈服.
      對住婆婆佢連菜都唔肯食, 飲一次水都要換幾隻杯! (當然係有人縱容到佢咁...)

      刪除
    2. 小檬都係呀。。大爺唔似喎
      可唔可教吓小檬點食多啲野呀??

      刪除
    3. 餓佢幾餐食喇卦

      刪除
  6. 嘩,真係大解放喎!我嘅切切煮煮生涯剛開始ja

    回覆刪除
  7. 真係見到都鄧你爽呀, 我都解解哋架, 去飲茶都會俾包包佢食 ;-p

    回覆刪除
  8. 我解放左一個仲有一個要捱, 不過恭喜你先啦,嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 田鼠 B 用左手㗎喎!聰明仔呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講囝囝既智商係遺傳自媽媽喎。。。 B-)

      刪除
  10. 我都好想等到解放呢一日,有時出街太趕都唔煮,但大少居然食幾啖就唔食,搞到我要焗住繼續煮...

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔食開啲色香味齊全既住家飯, 出到街梗係唔慣啦! :))
      睇怕你都要繼續做煮婦

      刪除
  11. 大解放令田鼠b開心之餘,田鼠媽又開心,簡直係雙嬴呀!!:-bd
    我都諗住响妹豬2歲嚟個大解放,依家重要捱多4個月 ~X(

    回覆刪除
  12. 我都係時候想解放啦~~但16個月會唔會太早??
    我認我懶..哈B-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 早定遲係自己定既啫...好多人一歲就乜都俾佢食. 最緊要過到自己心理果關! :-bd
      媽媽開心, bb更開心!

      刪除
  13. 依? 原來田鼠B自己食野會扶住個bowl /plate~! 叻叻好乖啊!
    Hehe...而家出街方便好多~~

    回覆刪除
    回覆
    1. bb妹媽你真係好眼又細心呀, 咁既細節都留意到! 俾個叻你 :-bd

      刪除
  14. 恭喜田鼠B同田鼠媽, 見到田鼠B自己食野個樣, 諗起去年summer的matthew呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係大得好快. 我得閒就會望下啲舊相慰藉心靈...

      刪除
  15. 好羡慕!
    一仔出街只肯食排骨飯,又要我地畢,我地要带奶做后備呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 排骨飯啲骨佢自己識lur?

      刪除
    2. 当然無咁叻,係我剪d肉比佢食咋:P

      刪除
    3. 佢識分啲肉喺排骨拆落黎都好勁呀! :-bd

      刪除
  16. 我都係啱啱先開始解放,阿肶最愛叉燒飯!;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都好有心機煮咁耐!
      田鼠b好似唔太鍾意啖啖肉...食齋反而得 :D

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖