2014年4月16日 星期三

weekend親子

每日坐喺office, 都好期待weekend既親子時間 (bad employee).
不過呢期逢weekend都有啲野忙, 無乜點帶田鼠b去遠啲既地方玩...
多數都係朝早帶佢落樓下食早餐, 然後玩到攰就番上去瞓晏覺.
我估對於佢黎講, 去得遠近都一樣, 有得食有得玩有我地陪就夠.
最多間中發下癲話要坐boat啫...

啱啱個星期日熱到c, 所以田鼠b都轉左夏天look.
搵個靚位食下野先
食飽左玩scooter

隔離個伯伯可能都想試下玩

上面有野睇?

走到甩鞋

擺下靚靚甫士

遊樂場玩轉轉轉

 黎緊有個四日長假, 好多親子時間. 正呀!



:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

46 則留言:

  1. 實不相暪...其實我都係一個(bad employee), 哈哈~

    回覆刪除
  2. 好似爸爸喎。。而家。btw我想入嚟玩吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 過埋呢兩個weekend會好啲!

      刪除
    2. 點解??會好多人架?

      刪除
    3. i mean 如果你想見我既就要過埋呢兩個weekend先呀

      刪除
  3. 嘩, 玩Scooter 個樣似模似樣喎, 叻仔
    我都要plan 吓easter同蛇仔明去邊先

    回覆刪除
    回覆
    1. how about著住件A&F tee去A&F shop 同啲大隻佬撼過! =))

      刪除
  4. 我個仔D肢體動作真係同田鼠B爭好遠呀!!
    佢上次試SCOOTER...完全唔掂呀..HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬仔係頭腦型!
      田鼠b應該係四肢發達型!

      刪除
  5. 間中話要坐boat咁型?:D 係咪真係有得坐?如果話要坐飛機咁點XD
    田鼠B個summer look 加玩scooter好靚仔~<3

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日坐緊巴士就不停話要坐boat!
      我次次答佢落車就去坐.
      就算佢話要坐飛機我都會咁答佢架喇 =))

      刪除
  6. 我都plan緊4日假期去邊好,真係諗起都開心 :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假做咩都開心.
      喺公司真係渡日如年...

      刪除
  7. 我都係返工唸放工果啲,生左更加添啦XD
    個遊樂場有轉轉轉咁好,又係宜家好少見嘅設施

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講又好似係, 其他地方都唔多覺有呢個轉轉轉

      刪除
    2. 我屋企樓下有!

      刪除
  8. 田鼠b玩scooter好型喎,好似好大個仔咁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係時光飛逝....佢已經唔再係bb 喇...
      好好珍惜包包而家既肥美樣!

      刪除
  9. 我諗大部份媽媽都係bad employee, 哈哈哈
    田鼠B好有活力呀,我見好多媽媽都用護膝,你吾怕佢跌親呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕架. 不過而家我地會睇實佢玩. 到真係俾佢自己橫衝直撞既時候, 先買護膝同頭盔啦... 但成日覺得會好熱

      刪除
  10. agree Mrs Wu about bad employee ar :p

    Btw, 天氣開始熱, 我期待田鼠B水著了

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家明點解啲公司唔鍾意請啲生左仔既c9喇!
      我近排次次問田鼠b游水好唔好, 佢就答唔好! :-w

      刪除
  11. 田鼠b玩scooter玩得好好喎,果然係運動型呀﹗來緊四日你有排親子啦﹗

    回覆刪除
  12. 呢個時候黎留言,好明顯我都係bad employee啦~XDD
    聽日我都開始4日的親子時間(不過係番大6囉~)希望Yin B唔好發咁多脾四就好啦~
    btw~田鼠b玩scooter有板有眼喔~果然係運動健將

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行最緊要注意安全呀! AND 衛生, 尤其係大陸 !

      刪除
  13. 田鼠 b真係充滿運動細胞呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係無時停, 所以點食都唔肥

      刪除
  14. 我一定係very bad employee,日日望放假陪住一仔!
    田鼠B玩得好叻呀!好大個仔咁!
    復活節假要开始如廁訓練,無得去街:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 下, 做乜咁對自己...
      咁難得放假都唔去街

      刪除
    2. 一来一仔爸要返工,二來一仔8月中要开学啦,期間無長假期可以再親自幫一仔开始戒片呀!

      刪除
    3. 乜學校唔係會幫手戒片架咩?

      刪除
    4. 乜学校会幫戒片咁好?只返半日学都会吗?

      刪除
    5. 一間間. 我識人番左n班無耐就戒到片! 亦都聽講有啲講明唔準著片番...
      你最好問下你打算讀果間係邊隻喎...

      刪除
    6. 一班起碼2x個学生,知唔知学校係点戒片呀?

      刪除
    7. 老師自然有佢地既方法. 同埋通常啲細路鍾意有樣學樣, 群體生活易學啲.

      刪除
    8. 剛打去問了,学校唔会幫小朋友戒片-_-||

      刪除
    9. oh...咁佢有人換片?

      刪除
    10. 有呀,应該係d嬸嬸幫手換!

      刪除
  15. 我都覺得其實遠近同小朋友都係一樣, 最緊要.. 都係有得玩HAHAH

    回覆刪除
  16. 其實小朋友無所謂的,最緊要有得放電,同埋父母喺身邊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地有時帶佢出遠街, 都有小小係為左自己... :P

      刪除
  17. 好同意,「去得遠近都一樣, 有得食有得玩有我地陪就夠」,小朋友,有爸爸媽媽一齊玩,已經大滿足啦 ^^
    嘻嘻....bad employee....me 2,哈哈....XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該屬於the worst employee! :D

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖