2014年4月25日 星期五

靈感

從來無諗過原來寫blog係需要靈感既, 直至...
喺公司被迫遷.
坐左喺個新位成個禮拜, 都唔知寫乜好.

但既然a picture paints a thousand words, 呢篇計落都有幾千字架!


  




:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

18 則留言:

  1. O...原來田鼠家係天主教徒啊~
    換左新位置係忙左所以冇時間打blog嗎?
    我都好想blog返篇"11天ftm生活", "Easter holiday"...但係公司忙到嘔 ~X(

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 啱啱呢個復活節領洗.
      時間有, 不過無靈感寫野.
      11天ftm? 乜你地唔係二人世界咩?

      刪除
  2. 恭喜恭喜!原來田鼠家都係公教家庭,我哋都係呢!大家可以多D交流交流!:D

    回覆刪除
  3. 轉左風水唔知寫咩呀?寫唔到千字post 下相都ok 啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬左之後簡直抑鬱症發作!

      刪除
  4. 抑鬱症發作...係咪好開揚會比人見到個電腦 MON 的位呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算太開揚. 反而無人吹水, 坐成日會口臭, 喺位死左都無人知

      刪除
  5. 恭喜田鼠b受禮, 希望田鼠媽都快d抑鬱不再啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一諗起呢兩個禮拜都係番四日, 我就抑鬱不再啦! ;)

      刪除
  6. 新位風水唔好,影響田鼠媽創作靈感?
    不過都好好架啦,我都好想可以公司睇下寫下blog T.T
    係喎,恭喜田鼠B領洗呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 你仲慘過我!
      起碼我可以煲完套繼承者們 (不過套野好x悶...) =))

      刪除
    2. 好悶咩?! 我有同事同我講話好睇過星星~

      刪除
    3. :-O
      證明各花入各眼.
      見到個女主角已經唔開胃... :P

      刪除
  7. 你shared時間比我啦,依排我係公司忙到無時間上blog睇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多勞”多得”就話好姐,但無”多得”呀!五月la,一d加人工的消息都無,我唔貪心,唔要加人工,長短周改五天工作天都願!

      刪除
    2. 咁我都寧願減工時都唔要加人工! :))

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖