2014年4月28日 星期一

發癲

星期六一早出發去醫院探朋友同佢既初生bb.

田鼠b成日話要搭大架boat, 呢日就專程帶佢搭boat.
點知坐低後, 架船未開, 佢已經話要"出去".
然後開左無耐, 就唔肯坐窗口位, 話"驚驚".
真係bear一聲...
不過好快佢就受唔住引誘, 坐番黎窗口位, 係咁望個大海.

去到醫院, 等緊姑娘推個bb入房前, ee請佢食nana (banana).
呢度幾好view喎...
bb啲頭髮仲多過我呀
然後去附近陪我地食左個貴夾唔飽既早餐
(當然佢都有份食)

第一次搭叮叮

去左timesquare既page one消磨時間

有啲住家男人feel

話咁快又到lunch time

呢餐lunch就食得辛苦咯...
指東指西要呢樣果樣.
又講唔出要乜. 問佢係咪呢樣果樣乜都話唔係, 仲郁啲就屎面!
肉肉, 蝦蝦, 菇菇, 咩都lur番出黎唔肯食.
又扭計要落地. 真係人都癲!
好明顯係佢好眼瞓, 兼之前食得太多野: 佢自己既早餐, nana, 我地既早餐...差啲唔記得提上叮叮前又買左個拿破崙蛋糕...

果然, 喺番屋企途中佢就瞓著左...
:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

32 則留言:

  1. 田鼠b話...媽媽, 我都想要個妹妹呀, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然張氈係粉紅色, 但人地係男仔黎架, 個樣仲幾man下架 :))

      刪除
    2. 咁我代田鼠b講...媽媽, 無論男仔又好, 女仔又好, 我想媽媽你生多個公仔俾我玩呀, 哈哈!!!!!!

      刪除
  2. 田鼠b望住BB嘅眼神,好明顯係有個細佬/妹妹;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對眼dup低左, 咁你都睇得出? =))

      刪除
  3. 田鼠b溫柔到呢, 快啲唸唸佢啦田鼠媽

    回覆刪除
    回覆
    1. 你未見過佢得閒無野就踢喪b個樣....

      刪除
  4. 田鼠b真係似乎好鐘意個BB咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢好奇心大過鍾意

      刪除
  5. 田鼠b望住 BB 個樣好冧喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該都覺得佢好得意! :D

      刪除
  6. 係囉,係時候生返個田鼠妹或者田鼠弟啦~~~~

    回覆刪除
  7. 呢篇Blog好明顯係想透露啲野。。 田鼠媽,我地明白㗎喇。。。等你好消息呀!

    回覆刪除
  8. 似乎個個都focus 左係你個肚皮上,忘記左發癲呢樣野,不過我都會focus 係。。。田鼠媽,快d 生多個啦, 嘻嘻嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 大家都忽略左更重要既野...我既美貌 :(

      刪除
  9. 田鼠B 望住BB個樣都係好SWEET,我諗田鼠B 一定會好鍚細佬妹,你有冇諗住生多個呀 ^^

    回覆刪除
  10. 田鼠B想要細佬妹喎..............hahahhhahah~

    回覆刪除
  11. 田鼠B情深望住BB好似好鍾意babies咁呀!加埋個住家男人look....真係瞇cEE喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. :-* :-* :-*
      送俾ee同妳兩位小公主既!
      XOXOXO

      刪除
  12. 田鼠B望住個BB個樣幾冧,加埋住家男人feel可以幫手照顧細佬妹,田鼠媽係時候要唸唸佢啦 ;)

    回覆刪除
  13. 田鼠b過海唔搵下朗朗~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎. 朗朗喺邊頭出沒架?

      刪除
  14. 田鼠媽咁數下數下,田鼠B又真係食左好多野喎!:P

    回覆刪除
  15. 就算去到matthew咁大, 一扭眼訓始終都係最麻煩的時間, 我都好怕handle

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以最好出街前俾佢地瞓飽先!

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖