2014年7月28日 星期一

第一次睇戲

我地好少俾田鼠b睇電視 (婆婆屋企就好難講...).
見佢就黎開學, 諗住益下佢 (咩邏輯?).
揀左套迪迪尼既"飛機總動員2: 救火大行動" (2D廣東話) 帶佢去睇.
諗住迪迪尼出品有保障, 套戲個半鐘又啱啱好.


第一次入戲院既田鼠b有啲緊張, 開場前攬得我好實...
以為套戲會好好睇.
點知佢high左唔夠5分鐘就靜左落黎.
唔知係咪因為無睇第一集呢, 啲對白人名我全部搞唔清, 架架車又一樣樣, 劇情仲好單薄無力...
個心暗叫"快啲完場啦" (有理由相信田鼠b更加一舊雲).

呢世人睇過最悶既卡通片之一
(睇相先知原來佢左邊褲腳縮左上去, 真失職...)

可能呢套會好啲

瞓醒晏覺落樓打籃球.
佢都有份幫手拎野

認真程度直逼nba 球員

而我...好似都未試過蒲咁多籃球場

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

26 則留言:

  1. 有C+ 籃球架, 你地係得GE!

    回覆刪除
  2. 我都有諗住帶大爺睇呢套, 話晒又有車又有飛機佢最愛嘛..不過大爺爸話咁細個去戲院傷眼反對左..
    見你咁講, 我更加心息啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘記他罷.
      我都以為又車又飛機又救火實無死...

      刪除
  3. 田鼠b都好乖喎可以捱到個半鐘, 佢有冇o係戲院入面猛問你問題呀?
    其實你都好勇, 話曬佢重細o係戲院突然失控都吾知點算

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔識問問題架 (除左問"咩黎架")! :))
      我地特登睇早場少啲人, 又揀單邊位, 有晒心理準備隨時佢發癲就走人

      刪除
  4. 有無睇睇下訓著? 我都未試過同Hannah去睇戲tim....
    田鼠B果然係波友,個個weekend都見佢去打波....第時讀書都要咁勤力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個半鐘都仲頂得住.
      最尾果15分鐘有啲劇情可言既...

      刪除
  5. 褲脚缩左上去>你講,我先留意到!
    咁睇晒城埸先走?
    田鼠B打波个样真係好認真!^o^

    回覆刪除
  6. 田鼠b 打波個樣超認真, 第日係籃球健將呢, 仲一定係俾女圍嗰種

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係俾女圍嗰種 <-- 呢句可圈可點 :))

      刪除
  7. 嘩,好型呀好型呀~~~
    田鼠b哥,我可唔可以做你啦啦隊呀? *v*

    回覆刪除
    回覆
    1. ee要唔要埋簽名添呀? :D

      刪除
    2. 我要!幻想下,田鼠B將來係藍球明星,將來要大个的签名好容易,但要田鼠B小時候的签名,wawawa,好值$>no no>好有珍藏價值,我地ee唔講$既:P

      刪除
    3. 無問題! 不過田鼠b未識簽名 :P

      刪除
  8. 卡通片好少可以做到咁悶嘅效果,呢套都算勁喎!! :))

    回覆刪除
  9. 哈哈, 個私家籃球架好勁!!! 田鼠b真係冇可能唔做運動員!!!
    見阿女呢排超鐘意睇車車, 仲諗住同佢睇呢套,
    經你comment完, 我想轉睇dora…

    回覆刪除
  10. 好勁架, 竟然敢帶佢去睇戲? 佢肯乖乖坐定睇足全場? 我唸我仔要大個D先敢帶佢去, 佢坐唔定><

    回覆刪除
    回覆
    1. ok呀, 無發癲. 不過一完場就話要走...
      愈大會唔會愈唔定?

      刪除
  11. 我好記得第一集我同同事個仔去睇,諗住得啦,佢五/六歲,點知問我幾時做完,好悶。。。哈哈

    我都諗住去,不過好驚佢話走,有你嘅明燈,我睇叮噹喇~些些

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來第一集已經咁悶?
      帶佢地睇戲要有心理準備佢發癲隨時要走....盡量坐單邊啦...

      刪除
  12. 田鼠 b可以頂到完場都要畀個叻佢呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 可唔可以俾個叻我 too? 因為咁悶我都捱到完場... :P

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖