2014年7月31日 星期四

兩婆孫

偷波玩...(shhhh....)



呢次俾左錢既.
兩婆孫一齊玩.
:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

21 則留言:

  1. 田鼠B真係百發百中,好強呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時無咁準. 呢幾球咁啱咋

      刪除
  2. 嘩!!! 次次都中呀!!! 好鐘意田鼠B每次都對凖先hit! 好型呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會讚自己"射籃好叻" :))

      刪除
  3. 百發百中啊,田鼠b 哥,你幾時教我打波啊? *v*

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又成功draw到ee既 attention! :D

      刪除
  4. 田鼠b 好大力呀, 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢大力過我喇, 其實都幾恐怖... :-O

      刪除
  5. 田鼠 B 好勁呀!婆婆都唔弱,攞住嘢單手射都入!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠b籃球既天份應該遺傳自婆婆...

      刪除
  6. 球球都穿針,睇黎好快有 NBA 球隊嘅 scout 要簽妳個仔!恭喜晒,可以做星媽啦! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 發達喇, 我係咪可以辭定職?
      *眉開眼笑中*

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我唔貪心, 做住rookie of the year 先! :D

      刪除
  9. 球球都入,真係好勁呀﹗

    回覆刪除
  10. 其實婆婆都射得好準喎, 田鼠b更加係百發百中, 遺傳真係勁~~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢舖一定係隔代遺傳 (因為我地無其他人識打籃球...)

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖