2014年8月20日 星期三

騎呢當有趣

啱啱先發覺, 原來blogspot分類有個"+"號係唔得既.
佢唔會鬧你, 只係當你禁入去呢個分類既時候, 咩文章都display唔到.
但我又搵唔到方法改分類名, 最終花左啲時間逐篇edit.

--------
田鼠b近來喺屋企佢最鍾意用腳夾住波黎行, 大波又有, 細波又有.
不過未影相, 無得post住.

喺街佢除左鍾意叉隻腳落坑渠行之外, 仲會打橫行, 同...



倒後行

好彩見到人多都醒目
識得轉身向前跑

高低行真係好玩啲?

呢個姿勢...真係no eye see...
"仔呀, 你搞乜呀?"


繼續高低行

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

24 則留言:

  1. 依D叫"鬼馬", 你邊識咁多丫媽媽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係既, 我要多多向佢學習鬼馬之道 :P

      刪除
  2. 田鼠b 咪就係似你咋ma....hahaha

    回覆刪除
  3. 高低行真係好多小朋友都鐘意架,我唔係小朋友都鐘意咁行呢,嘻..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要快啲影張相黎睇下 :7

      刪除
  4. 田鼠b好攪笑呀!依家D小朋友真係好多鬼主意呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱喺商場見到個細路喺度玩自轉, 好鬼似田鼠b呀!

      刪除
  5. 依家唔明點解要行上一級級嘅地方, 但我自己細個都有呢鋪癮, wahahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 估唔到田鼠b咁多同道中人 :))

      刪除

  6. 田鼠B其實係跟你姐。倒後行好似話會身體健康架,叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔係.
      我雖然騎呢, 但唔識倒後行架喎

      刪除
  7. 燒腩仔有時都會咁樣高低行㗎,或者咁樣真係過癮D啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地都要學下佢地咁行, 從而去體驗箇中樂趣, 增加共通話題

      刪除
  8. 遲 D 可能玩倒後高低行!

    回覆刪除
  9. 呢d位高低行會唔會餵蚊?

    回覆刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖