2014年8月18日 星期一

愉快動物餅

田鼠b經歷完劫後返學一星期, 星期六朝早起身落樓下relax下玩下先.

踩單車

嘆早餐
"你地食完未呀"

瞓完晏覺去荃灣愉景新城睇愉快動物餅

giraffe

小動物

餅乾盒

田鼠b 5:30就嗌肚餓
我地無book枱都有位

招牌動作又出場

 愈食愈開心

呢期佢鍾意一隻腳叉落坑渠咁行

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

18 則留言:

  1. 咁大盒,有冇得賣?
    outback愈來愈唔好食.又貴, 。。。呢日如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 你去到就有.
      呢間outback幾好食架喎. 抵過露脾多多聲.

      刪除
    2. 我覺得呢間OUTBACK唔好食, 不過屯門果間好食~

      刪除
    3. 屯門果間太遠未試過呀

      刪除
  2. 田鼠b識踩單車喇? 我都唔知點教呀~~ 隻腳點都唔發力

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢前後左右都控制自如喇.
      單車唔難教.
      首先雙腳要夠長踩腳踏.
      捉住佢隻腳示範幾次, 又或者俾觀察下街其他細路點踩

      刪除
  3. 晉爸都有帶晉去動物餅呀~ 仲比左$30個大洋抽獎, 得到本簿.........@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁...本簿一定好得意架喇 :D

      刪除
  4. 田鼠b 好開心咁啊,一路食一路笑,heehee ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 不枉我犧牲色相扮鬼臉, 出多左幾條皺紋都係值得既...

      刪除
  5. 田鼠b成個大爺咁款好正, 哈
    蛇仔明有架一模一樣嘅戰車架, 第日有機會以錬返轉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 落到樓下時不時都"撞"車, 有次個細路以為架車係佢既 =))

      刪除
  6. 其實而家仲有無呢隻餅賣? 我好耐無食過lu....

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有呀. 洗唔洗寄盒俾你回味下 :D

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈, 好!!!! 我真係十幾年都無吃過,嘩哈哈哈哈

      刪除
    3. 俾個地址黎啦! :D

      刪除
  7. 盒餅真係好大﹗搞到我都想去食吓﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無食, 我都想買返盒黎食下

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖