2014年8月14日 星期四

喊完未

田鼠b上個禮拜入左院, 錯過左開學.
亦錯過左頭三日可以家長陪上堂既日子.

day 1
今個星期一(Aug11)先係佢第一個返學日.
一三五著運動服

果日我負責送佢返.
黎到課室, 聽老師既口吻, 我其實可以留低陪佢 (可能因為之前我地錯過左).
但我覺得遲早都係要佢一個去面對, 所以都無留低 (係果斷定狠心?).
同佢byebye既時候, 佢都無乜野, 可能未識驚.
到放學婆婆去接佢, 話全班大合唱緊, 無喊既得幾個.
好彩田鼠b一抱上手就無事.
果晚, 我問佢返學好唔好玩, 佢竟然答"好玩"....
究竟佢知唔知自己講緊乜?

day 2
星期二, 朝早喺屋企換校服時出現小小阻力.
不過平時換衫不嬲都有阻力, 呢個問題應付開無難度.
逢二四著校服
呢日去到學校門口佢已經開始喊.
不過婆婆放學接既時候佢又無喊喇喎.

day 3
星期三, 黃雨休息一天.

day 4
到左今日星期四, 朝早換校服又出現阻力.
堅持要帶埋呢隻野先肯出去, 兼指明要擺落我個袋 (好彩個tote袋夠大).
價值不菲既柯柏文
前面睇都幾型仔既

後面就...
好似揹住個龜殼咁seven
今日婆婆負責送.
送時喊, 接時都喊.

-------------------
阿仔, 你估你會喊到幾時呢?
(上網睇見有啲人話喊足一年, 我好驚.)

不過其實呢, 諗深一層, 喊都係正常既表現.
話晒佢出世咁耐, 未試過同屋企人分開, 一下子好難接受.
仲要啱啱病完, 佢已經比平時黐身左.
需要時間慢慢去適應, 都好正常.
加上又未太識用言語表達自己, 所以咪喊囉.

反而婆婆成日話心痛, 搞到我個心有啲亂....
"強烈不滿我人仔細細就要返學"
:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

36 則留言:

  1. 喊喊下會麻木架喇... (我指你同婆婆... :D)
    習慣左返學見唔到你地無得嗲就會好~ 我都係度諗緊之後無得陪個幾日點, 實好震撼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好無得陪, 但有得偷偷喺出面觀察 :7

      刪除
  2. 我反而擔心有日佢地頭也不回直衝入學校, 我會接受吾到當場... :((

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全無諗過呢樣...距離我太遙遠 :))

      刪除
  3. 其實都算叻啦...起碼唔係返學喊到放學嘛, 相信好快田鼠B就會完全適應唔再喊架喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. hope so la!
      又有野食又有野玩, 都唔知佢喊乜

      刪除
  4. 其實而家喊下都正常既,如果喊足一年咁就真係驚D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢想像喊一年係咩情境 @-)

      刪除
  5. 堅持要帶埋呢隻野先肯出去, 兼指明要擺落我個袋 (好彩個tote袋夠大).<==你真堅喎肯帶呢隻野出去仲要放落自己個袋!!
    應該好快冇事架喇,一星期應該適應到。加油呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你忘記左我既別名係"慈母"...

      當日日有個人喺田鼠b隔離又話心痛又話想喊, 相信佢更難去適應囉...

      刪除
  6. 一仔个班主任話快既,喊兩个星期喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠b個校長話喊一個月到喎 :D

      刪除
  7. 喊真係好正常,呢個係階段ma... 希望田鼠b 喊多一排好啦, 佢而家係咪返全日?

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢咁加上去.
      頭一個禮拜1.5hr, 今個禮拜2.5hr, 下個3.5hr...

      刪除
  8. My son cried for 2 months. Don't worry, he will be fine soon.

    回覆刪除
    回覆
    1. 果兩個月, 每朝出門口有無阻力?

      刪除
  9. 我們都是這樣長大的, 哈哈,有得玩好快乜都唔記得LU, 放心放心

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我ok ga. 反而身邊有人既反應令我更愁

      刪除
  10. 田鼠B會叻叻~ 好快唔喊ga喇~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hope so la!
      唔係每朝要tum一輪先出門口.. :-w

      刪除
  11. 田鼠 b 套校服好靚呀,著起來好型仔添 ^^
    嘻....好在田鼠B叫你袋住柯柏文喳,如果佢要袋落自己個書包仔仲大獲....嘻.....^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個書包留喺婆婆度唔拎番屋企架. 嘻嘻 :D

      刪除
  12. 田鼠b, 加油快d適應, 唔好再令婆婆媽媽憂心啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇佢今朝既表現, 應該仲要等多一段日子 :-w

      刪除
  13. 好狠心呀~不過田鼠b都好好呀~鐘意返學~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢把口咁講咋, 暫時睇唔到佢有幾鍾意囉 @-)

      刪除
  14. 田鼠b既然話好玩即學校入面都真係好好玩啦,我估佢好快就習慣唔喊啦

    回覆刪除
    回覆
    1. hope so la!
      明明學校有野食又有野玩, 係無左我地囉...

      刪除
  15. 小朋友一開始返學喊都好正常o既,依個係成長過程黎,好快田鼠b就會克服到架啦 :)
    肚b 9月都開學啦,唔知佢又要喊幾耐呢,我既期待又緊張呀 ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時應該幾刺激, 等你update呀!

      刪除
  16. 係啦, D婆婆成日見個孫喊就話心痛, 我成日問返我阿媽: 我細個喊又唔見你心痛!!! 搞到我有時惡少少對阿囡好似千古罪人咁!!!
    帶住隻柯柏文出街都唔少野....

    回覆刪除
    回覆
    1. 婦人之仁 ~X(

      禽日出街又係拎住隻柯柏文呀!!!!!

      刪除
  17. 哈哈, 我接囡時, 係幾班一齊大合湊架, 場面壯觀, 但我覺好好笑... :P
    帶柯柏文出街好得...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都覺得好好笑
      喊到好凄涼咁 :))
      唔洗我著到柯柏文咁已經要多謝佢 :-w

      刪除
  18. 我都係婆婆心態,見到佢哋喊,我都會心都痛埋

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你交俾其他人送佢返學好啲 :P

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖