2014年8月13日 星期三

東涌藝術象

為慶祝田鼠b出院, 星期六專程帶佢出東涌睇藝術大笨象 (關咩事?).
(果區充滿喼神既商場, 絕對實在非常不宜逗留...)

啲藝術象喺露天廣場既噴水池隔離.
每一隻都有佢既主題.
有個成隻小籠包樣 (但好多人圍住佢, 我地無影到相).
當然, 我地無逐一去研究.
依家就借呢個機會等我看圖估下啦.
tree gun? pink lady?


蝶變? 昆蟲?

孫悟空?

呢隻太易估...
埃及象!

塗鴉?

夜晚去食韓國野
望住一枱清得七七八八既碟仔, 田鼠b一臉滿足並展示佢既招牌枕手動作

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

15 則留言:

  1. 依? 上次去金鐘都冇見過呢幾款象喎~
    金鐘o個邊有隻"月餅象" 至今難忘, 勁驚嚇 @-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 月餅象 =))
      其實仲有好多其他象都無影到...

      刪除
  2. 上次我哋去機場經過東涌見到D喼神都好驚嚇,仲話好彩無响東涌落車食飯咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我想寫"不宜久留"都改番做"不宜逗留" :-q

      刪除

  3. 呢隻太易估...埃及象! <===我仲以為係沙憎添。。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 藝術既野你在行啲. 應該你啱!

      刪除
  4. 果日经过,但無同大象影相,我都觉得可惜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解唔影既? 太趕呀?

      刪除
    2. 去既時候,6am左右,掛住揾地方食早歺,然后趕搭車去靈隱寺,下午回程時,又熱又攰,無mood 影

      刪除
  5. 呢d 藝術我唔識欣賞 :P

    回覆刪除
  6. 大象圖案好抽象喎……
    田鼠B招牌動作好老積kaaaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢期佢食親飯都會做呢個動作 :D

      刪除
  7. 其實田鼠b對d象有冇興趣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似有啲. 因為全部都係佢自己爬上去既.

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖