2014年9月24日 星期三

一日8餐

有時返緊工掛住田鼠b, 會諗下佢做緊咩, 或者食緊咩.
佢間學校個餐單都幾多元化, 日日唔同, 每個禮拜都會轉.
有時齋睇個menu我都會流口水.
有機會都真係想試下味 (好似愈講愈離題...).


每朝起身田鼠b都食完早餐先出門口.
返到學校食四餐.

是日學校餐單








每日接完佢放學, 又會lur住食生果或者餅餅 (婆婆話既).
再加晚飯, 同臨瞓前果枝奶.
一數, 真的不得了兒!

*******
上個禮拜喺東涌買左啲野俾佢.
今次係真outlet價, 好抵!

$13x

$98

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

27 則留言:

  1. 嘩,我估田鼠B O既學貴應該好甘!!
    仲有早餐咁好...下午茶都好似食緊LUNCH咁
    BTW..POLO我都去左,但買唔到野><

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定平過你果間. :D
      返學校食野, 營養分分鐘均衡過自己煮.
      你有staff friend, 幾時去買都咁抵啦 :-bd

      刪除
  2. 如果食到又幾好wor, 哈哈哈

    回覆刪除

  3. (靜雞雞話你知我朋友比咗三張staff card 我,我都冇去到,(好在後尾比咗兩張人)早啲講比你,你下次去邊到話聲我知)

    回覆刪除
  4. 學校咁好既有埋餐單睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住個餐單, 可以就住黎整早餐都幾好.
      如果學校食麥皮, 屋企就俾粟米片或者包包. 如果學校食麵麵, 就可以俾麥皮.

      刪除
  5. 睇到我都想食....
    那田鼠B無係屋企食早餐了?

    回覆刪除
  6. 一日8餐!!!!!! 好乖仔呀, 唔洗人担心食嘅小朋友最抵錫

    回覆刪除
    回覆
    1. 食我唔擔心, 但佢可唔可以唔好咁臭脾氣... =((

      刪除
  7. 8 餐!? 咁咪一曰唔停咁食囉? 勁呀!
    學校Menu日日唔同又幾好喎~~喺屋企諗整咩食都諗到頭都大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得匪夷所思. 不過唔知份量幾大.

      等我send個menu俾你參考下啦 :-bd

      刪除
  8. 嘩,田鼠B 好乖乖呀,食好多野,真抵鍚 ^3^

    回覆刪除
  9. 嘩,食咁多,勁

    回覆刪除
  10. Matthew只返半日, 但逢星期2都有通粉食, 好開心架~~~

    btw, 俾妳引到又想去東涌shopping!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦去啦! weekday 朝早係最好時機, 唔洗同人迫!

      刪除
  11. 一日8餐...田鼠b都好擦得吓喎 :))

    回覆刪除
  12. 一日八餐真係好堅吓喎﹗

    回覆刪除
  13. 啲餐單好吸引喎!肚B都係架,學校有4餐,但肚B返到屋企都係咁chur住要食野,計埋奶都一日8餐,好鬼堅 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎. 婆婆話佢一放學都係咁chur住要食野 (明明放學前有餐tea...). 可能學習時要用腦消耗得快?

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖