2014年9月23日 星期二

學習筷子

田鼠b曾經有段時期對筷子有啲興趣, 但玩左幾次之後就唔肯再掂.
不過見佢用羮用得好地地, 我都無乜上心, 由得佢.
最近有次同朋友食飯, 傾到佢當年出街費事拎太多野, 就迫到啲仔女好快學識用筷子喇!

一諗到田鼠b學識用筷子後, 唔洗再剪剪剪, 出街可以輕鬆又快捷, 我個心就暗自竊喜.
前晚摷返對買左好耐但無乜用過既學習筷子 (for lefty) 出黎俾佢.



咦, 原來夾下夾下都幾好玩喎

俾媽媽望住, 又緊張又興奮呀

試夾失敗

再黎...得左!
不過佢就好似食麵咁啜入去, 仲未識夾住黎食

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

14 則留言:

  1. 大倨仔左好多,好乖呀,肯坐係high chair度食野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔坐highchair我地唔俾佢食野架!

      刪除
  2. 叻仔! 中意食野o既小朋友特別可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實用學習筷子一定夾到...唔知幾時先用到真筷子呢, 唔係一樣要帶多樣野. :-w

      刪除
  3. 田鼠B 我又要食....夾埋比 EE 丫.....XD

    回覆刪除
    回覆
    1. ee我地禮尚往來, 我夾俾你, 你夾俾我... :-*

      刪除
  4. 叻叻~
    我都買左俾小豬試, 不過佢手指唔夠長用唔到... :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁, 唔怪之得田鼠b之前對呢雙筷子無興趣啦. 可能佢啲手指依家先夠長都未定!

      刪除
  5. 佢地肯食,我餵又有咩所謂,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人食量唔同, 不能作準呀!

      刪除
  6. 我之前都買咗對畀燒腩仔,但佢手指唔夠長未用得呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我都無留意佢啲手指夠長未添, 可能都係呢個原因而唔肯用...
      不過而家佢都淨係用手指弓同食指. 中指圈無用到架

      刪除
  7. 原來有for lefty 嘅筷子㗎? 真細心!
    比係以前baby, 其實都帶少好多野出街~~我有時都會睇0下又D咩免得帶就唔帶...但唔知點解都會帶好多嘢咁..XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 買之前無為意, 因為不嬲普通筷子都無分左右手.
      喺舖頭見到先醒起咋 :P
      俾錢時果人都特登提一提我話係左手既...
      成日都驚帶漏野, 有啲野明明唔太需要但又會諗"帶埋啦"...我諗個個家長都係咁! :D

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖