2014年9月22日 星期一

返屋企痾臭臭

星期六帶田鼠b搭船船出中環.

離遠望到呢個摩天輪

田鼠b即刻話"坐呢個! 好似dora姐姐". 
原來佢至愛既dora姐姐其中一個故事有提過.
不過個摩天輪好似未正式開.

行之前要補充體力, 喺IFC"正斗"食個lunch先.
田鼠b食量驚人, 又飯又麵又腸粉. 
臨尾問佢飽未, 佢竟然話未飽.
但佢呢期成日玩野, 答案不能當真.
(btw, 呢度既紅豆沙好正! 望落以為好稀, 點知食落啖啖沙, 而家諗起都流口水...)

跟住過隔離dymocks行下.
好欣賞佢既兒童session, 睇得出佢賣啲野都經過精挑細選, 又夠體貼有櫈俾人坐.
.
田鼠b睇緊佢既另一至愛 - gruffalo

睇左一陣書再去斗斗城.
咁啱有汽球派喎.
職員哥哥問佢要咩色, 佢九唔搭八答"please". haha...
不過哥哥都特登揀左個男仔啲藍色既俾佢.
最後買左一個水樽, 同啡色泥膠 (我終於唔洗再食藍色牛扒喇!).

行完, 當然又係補充體力時候.

找亮點

無錯, 就係個波
佢驚人搶左去咁, 攝左落自己衫領先飲野
飲筒啜唔到, 連個底都唔放過

飲飽食醉又黎大爺坐


我地跟住過埋附近既三聯.
雖然佢既兒童session弱左小小.
但田鼠b都好自在咁攞左本"飛機總動員"自己坐喺地下睇.
睇睇下, 佢突然話要"返屋企痾臭臭", 殺我地一個措手不及.
未戒到片既佢, 不嬲隨時隨地話痾就痾既, 而家竟然指定要返屋企?!
唔通佢開始懂性, 臭臭需要privacy?

好啦, 拿拿臨帶佢去IFC個靚靚育嬰室, 睇佢去唔去到啦.
但等左差唔多10分鐘都無料到, 決定出返去先.
點知一行出去佢就話要入返去, 但已經有第二個bb同媽媽入左去喇.
咁啱見到隔離個殘廁都有塊換片板, 就帶佢入去試下啦.
雖然果度冷氣好充足, 但環境麻麻, 我都周身唔自在, 唔明點解有人會揀喺果度"gathering"...
而田鼠b最終都係辦唔到事.
:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

12 則留言:

  1. E...似乎田鼠b應該好快可以戒到片喇啵~

    回覆刪除
  2. 哈哈,你個 gathering comment 好搞笑!
    田鼠b 叻叻, 臭臭緊係要返屋企痾啦,出面咁污糟

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎你對香港既時事都跟得幾貼

      刪除
  3. 哈,今次”辦事不力”啊,係未因为唔係”屋企”呀?下次加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時佢喺街都去到架. 今次唔知做乜...

      刪除
  4. 我終於唔洗再食藍色牛扒喇-> 笑左~

    有時tarebaby突然面色一變, 我以為佢臭臭, 拎晒野去餐廳toilet (唔太OK), 原來係小便, 我就話返屋企先換片片, 都要tum一輪嫁, 有時真係大人知dirty, 小朋友唔知, 好煩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小便都會面色一變? 咁咪好難分佢大定細囉? =))
      出到街我既至愛係elements既廁所, 簡直係一流享受...
      其他商場或者普通餐廳有啲真係慘不忍睹架

      刪除
  5. haha大個仔, 開始又有自己私隱啦...或者鐘意返屋企慢慢痾....
    咁最後佢忍到返屋企先痾??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 開始麻煩喇. 最後返屋企食完晚飯先痾...

      刪除
  6. 睇來距離戒片又踏前咗一步喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔太sure...希望快啲戒到啦!

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖