2014年9月19日 星期五

家長聚會

田鼠b讀緊既n班係全日制.
由開學頭一個禮拜既個零鐘, 慢慢加上黎.
理論上前兩個禮拜已經開始返全日.
不過我地見佢之前請左d病假, 成日都要重新適應.
等到今個禮拜先開始俾佢返全日.


第一日, 我特登下晝請左假.
諗住佢如果發起癲上黎唔肯午睡, 學校打黎我都可以即刻去接佢.
點知等呀等, 一路都無電話.
接佢放學時, 老師同我講話佢好叻, 好快就訓著.
哈, 真係估唔到佢咁就適應左!
不過呢日佢瀨濕左, 要學校幫佢換衫...

******
禽日學校攪左個家長聚會, 同校長老師各家長交流下.
原本45分鐘既聚會, 變左差唔多兩個鐘, 失晒預算.

不過八成時間都係講佢地啲仔女唔肯食野既問題.
田鼠b無呢方面既問題.
所以我無乜共鳴, 有啲悶.
但當故仔咁聽, 都幾歎為觀止架.

其中一個case既小妹妹, 淨係食麵, 麵包, 薯蓉, 節瓜, 同既肉.
米粉, 飯, 麥皮, 菜, 肉, 全部都唔食,
一塊靚既肉, bbq完, 擺落口嚼幾啖肉汁, 然後就會lur返出黎, 餵狗 (!).
個阿媽仲話每逢放假要周圍帶佢去食好野.
聽完真係OMG...佢屋企隻狗都好好口福.
學校日日唔同餐單.
如果果餐唔啱食, 就真係一啖都唔肯食.
朝早仲會識得同嫲嫲講"我今日返學都得, 不過我唔食飯架".
n班學生? negotiation?
我諗過多一年田鼠b都未必識咁講野. wahahahahaha.

參加左聚會既小朋友似乎多數都戒左片.
呢方面田鼠b真係要努力啲喇.
不過校長話, 學校都會幫手戒, 適當時候會俾佢除左條片試下.
咁睇黎我要擺多幾套衫落佢個書包先得.

老師就話佢識得主動要求老師俾水佢飲.
(飲飲食食先係佢強項)
:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

21 則留言:

  1. 個D家長都幾縱架喎...又或者佢地可能好錢
    成日有錢食靚野...HAHA...我2個仔都似我
    鍾意食CHEAP野....
    同埋點解2歲幾人仔識談判...真係好驚訝
    我仔都算講野發展快個批...都從未試過談判喎..可能都係縱出黎...個主導權去左個小朋友度
    睇你篇BLOG真係好歎為觀止 :-O

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜而家有野cheap咩? 介紹下呀 :P
      個校長都好隱晦咁話個主導權去左個細路到...不過唔知個媽媽聽唔聽得明. 又或者聽得明之餘, 會唔會嘗試去攞返個主導權

      刪除
  2. 咁快就有家長聚會啦~

    之前適應週, 返個半小時, 我都有同其他媽媽一齊食早餐, 傾落偈都OK喎, 有時可以互相請教下, 因為tarebabyO係同學仔入面差唔多係最細, 有時我遇到既事情, 早幾個月其他媽媽已遇到, 有得問下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢啲聚會雖然要請假先去到, 但可以認識下大家都幾好.
      你而家咪可以日日接送tarebaby返學囉?
      我有時都可以送到佢返學, 但接就要請假先得...所以咁耐都係得一次咋.

      刪除
    2. 係呀, 而家日日接返放學, 中間就返屋企做家務整定送菜, 時間過得好快~

      刪除
  3. 飲飲食食先係佢強項 --> 其實好好架, 令妳少好多煩惱, 文中o個位識negotiation的妹妹, 真係會令人噴火架!

    返左學冇耐就會戒到片架啦, 媽媽同田鼠B都加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢想像青春期既佢會係點樣! :-O

      刪除
  4. 肯食真係好大安慰,我都好怕 hannah 唔食野,不過佢又唔會講d 咁公主病既野,哈哈哈!
    田鼠b 好叻,咁快適應左,你可以安樂哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺學校午睡之後, 放學時反而精神左. 婆婆睇見到安樂啲喇!

      刪除
  5. 田鼠b 真乖乖,愛吃東西的bb 係最得人歡喜的 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意食野真係易tum d, 易湊d!

      刪除
  6. 你講位小妹妹真係好強勁喎﹗食得咁招積,可能係富三代都未定﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢富幾多代. 應該都係有錢人黎架喇

      刪除
  7. 睇吓人地嘅case有時都可以平衡吓自己嘅心理,咁啲小朋友又有冇圍埋自己講返啲家長呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 實有啦.
      好彩田鼠b講野唔叻, 唔洗爆咁多野出黎 :D

      刪除
  8. 個小妹妹真係識食到。。。OMG
    嘩,咁多同学仔戒左片,好叻呀,一仔下星期都开始係学校試。
    原來有家長聚会,而且咁有”收穫”,又幾好,但一仔果間幼稚園应該無。

    回覆刪除
  9. 餵狗嗰單真係O 咀, 但又難得佢家長"唔怕醜" 攞出嚟講....其實好明顯佢哋自己管教有問題在先啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 個小妹妹好叻, 聽落完全"食住"自己晒啲家長囉...

      刪除
  10. 講到食, 一一真係衰到冇人有又係吾想食就lur出黎(唉~某人教出黎), 激死我!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果見到田鼠b lur野, 我會迫佢食返...
      係有啲核突, 但我唔想佢養成lur野習慣呀!
      不過我發覺佢多數lur野都係因為太大舊嚼唔爛, 或者太熱.
      你睇下一一係咩原因?

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖