2014年11月6日 星期四

孝順仔

話說, 禽日放左學既田鼠b, 喺婆婆屋企同佢玩大笨象同恐龍格鬥.
玩左一陣, 婆婆話佢知唔舒服, 因為有啲牙痛.

田鼠b就答"睇醫生, 食藥", 然後錫左佢一啖.
再自己行去枱面拎杯水, 慢慢咁行返去婆婆度俾佢飲, 話"飲左水舒服啲".

嘩嘩嘩. 冧到老人家差啲淚流滿面.
估唔到人仔細細就咁識做.

however, 對住我地又另一個樣.
今朝出門口時, 搞左好耐都唔肯換校服 (原因不詳).
好喇終於換完校服, 又tum左好耐先肯著鞋.
呢期每朝都要搏鬥一輪先出到門口.
有無人可以話我知點解?

做乜咁曳, 從實招來

:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

14 則留言:

  1. 哇~ 原來男仔都可以好sweet 喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要無特登教過佢. 我都好surprise! :-B

      刪除
  2. haha, 細心體貼到咁, 有無聽到媽媽妒火中燒呀??
    相信婆婆有排暈了~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲慚愧就真...我呢個做女兒既都好似無咁關心過自己阿媽 :-q

      刪除
  3. wow 好sweet, 要keep住 :)

    回覆刪除
  4. 我都想知點解。。。。。。 我地朝朝都打仗咁幫佢著衫!!!!!

    回覆刪除
  5. 田鼠B冧死人啦!講都不特止仲識去斟埋水,乖孫呀!

    回覆刪除
  6. 好sweet呀﹗但佢哋唔知點解硬係要對住阿媽以外嘅人先咁溫柔㗎喎﹗

    回覆刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖