2014年11月11日 星期二

超人

呢期似乎係k1 interview高峰期...

之前為左令田鼠b叫做有個選擇, 特登去左另一間心儀既幼稚園 (都係近婆婆屋企) 網頁download左份報名表, print埋出黎拎返屋企. 然後就當自己完成任務咁擺埋左一邊, deadline過埋都未填. 哈哈, 所以都係原校升返唔洗諗!



呢日幫田鼠b著左有披肩既超人衫, 佢真係超人上身咁, 唔扭抱, 仲走得好快!

超人的風姿

呢個姿勢有點兒怪

媽媽, 我要v v 

做人要有目標

佢眼前既目標就係呢個籃

dun dun dun dun....
係唔入既



:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

36 則留言:

  1. 唔駛煩, 大人細路都好丫~~ 鼓掌~~~

    回覆刪除
  2. 唔緊要啦,小朋友要適應另一間學校都好慘架,直升都好呀,咩都唔洗再攪,田鼠B 又會開心D 呢 ^^
    超人打波,好型呀 ^^~~ 田鼠B,教我打、教我打‧‧‧

    回覆刪除
    回覆
    1. 煩少好多野. 嘻....
      ee首先要買件超人衫先 B-)

      刪除
    2. 田鼠B,EE 冇超人衫呀,用條毛巾當住超人斗篷先,得唔得架? XD

      刪除
    3. 梗係得啦!
      啊, 仲有, 記得著tights! ;;-)

      刪除
  3. 唔洗煩interview真係好,我呢期in到個人傻傻哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦我實在太懶.
      祝妹豬入到間啱心水既! :-bd

      刪除
  4. 如果讀得開心就唔駛轉..
    我之前都諗住多個選擇, IN 晒之後, 還是覺得原本的是最好, HAHA~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然"還是覺得你最好", 但in多間叫做了左件心事 :D

      刪除
  5. 直升小朋友熟晒環境, 返學會開心好多, 媽媽都舒服好多 :D
    小超人而家唔洗用私家籃球架拿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, 無謂俾大家咁壓力!
      超人梗係要射真籃啦, 入唔入都係其次 :))

      刪除
  6. 你地就好啦...煩少樣, 不過好彩我都總算叫做煩完~

    回覆刪除
  7. 原本睇緊田鼠B小超人好型既相,点知田鼠媽突然180度轉話人地要去v v,真係丫。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼叫佢做完個超人動作就開始夾腳 =))

      刪除
  8. 原校ok就留返原校啦, 小朋友唔駛再適應過~~
    btw 依位小超人好可愛, 好想啜佢幾啖 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點係屋企位緊張大師都唔洗再適應...yeah!

      刪除
  9. 咁都幾好吖,煩少好多!
    田鼠b拋到個波咁高第時一定係籃球健將呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地懶得有道理呢...嘿嘿.
      著左超人衫係唔同啲 :D

      刪除
  10. 雖然吾係好明白about interview, 但對田鼠B來講應該都係好事! 呢件係咪halloween costume來架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年k1入學interview呀.
      應該係普通tee黎咋, 之前喺gap大減價買落既

      刪除
  11. 田鼠B雖然未入到籃,都可以拋到咁高真係好堅呀!
    哈哈,之前唸住報間同區女龍校不過過左報名期先發現,畀老公話我地實在太hea,結果都報左2間。其實如果田鼠B讀得好又開心,直升都好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 原來有人同我一樣咁hea. 唔諗住俾肚b原校直升呀?

      刪除
    2. 哈哈,give me five XD
      其實我傾向畀肚B原校升,不過老公話都要畀機會肚B,盡左力(雖然只係2間^^")唔得都無悔 :)

      刪除
  12. 入唔到都掟得好高呀﹗叻仔﹗
    其實間學校OK小朋友又適應咗真係無謂轉來轉去,不過燒腩仔間講明收唔晒D N班學生,所以我哋唔去報其他學校都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實話時話...田鼠b讀緊果間雖然話n班生優先, 但好似無話一定收喎.
      會唔會有變數呢? 等我仲咁老定添...c啦, 開始有啲淆...

      刪除
    2. 搭訕,我間學校(有學卷)都要簽通告confirm係咪升,因為要留學位同埋報教育局喎,燒腩媽同田鼠媽間學校冇咩?佢地應該唔會到出年先話冇學位畀小朋友架

      刪除
    3. 亦搭訕,一仔果間都有話優先,但亦要confirm呀!

      刪除
    4. 有簽通告. 但未有feedback. 係咪可以當得?

      刪除
    5. 打去問下好啲,我果間話要有個人數報番上去,到時教育局就會講番有邊學校有學位淨呀

      刪除
    6. 燒腩仔間學校講明唔夠位直升,八月家長會已經講明有興趣直升就九月同其他小朋友一齊交form,但面試就校內老師自己同佢搞掂唔使再約一日,到宜家都無結果通知話實收唔收㗎

      刪除
    7. 咁幾頭痕喎,依間係學卷學校嗎?果次聽校長講,教育局要佢地11月內報有幾多位淨,可能最遲月底知消息。咁燒腩媽其他學校出左result嗎?

      刪除
    8. 禽日問左, 但仲未覆我...驚驚...

      刪除
  13. 唉!幼稚園呢個interview遊戲真係辛苦D小朋友同家長......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我交埋張學券, 當留左位架喇!

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖