2014年12月16日 星期二

海洋公園2014

又係一年一度享受公司福利時間, 今年去我至like既海洋公園. yeah!
星期日朝早10點鐘黎到公園門口, 溫暖既陽光, 加唔算太多既人流, 感覺良好.

對噴泉瀑布類情有獨鍾既田鼠b
喺門口已經好開心

識得玩, 一定第一時間去搭吊車.
不過入到去見到鯊魚哥哥, 又無人排隊, 無理由唔同佢影張相先.

鯊魚哥哥一見面作狀咬田鼠b個頭, 嚇到佢呆呆地
哈...

跟住順便探埋我至愛既盈盈樂樂先.
(仲記得舊年帶田鼠b weekday黎, 竟然無開...)
瞓緊覺既小熊貓好鬼cute

田鼠b開始有返啲表情
後面食緊竹葉果隻係樂樂

佢呢個手勢係扮緊柯柏文

所以睇完熊貓我地就去搭吊車喇.
排左隊10分鐘都唔洗.

田鼠b: 巧驚驚呀...會唔會跌跌架? 點解...架車無轆既?

過到去, 我地分批玩左幾個新既機動遊戲.
熱帶激流, 都幾濕身下, 唔怪之得門口有人買雨褸...好彩有太陽啲衫好快乾咋!
瘋狂過山車, 我就唔夠膽玩喇...
極地時速, 刺激度對細膽既我黎講啱啱好!
至於田鼠b, 佢唔夠高, 得個睇字...

唔知係咪悶親, 嬲左我地呢...

唔怕, tum(揤)返佢咪得囉!

本來身為鞦韆控既我好想好想玩呢個超速旋風.
但見到田鼠b悶親既樣, 唉, 算啦...
同佢一齊睇下乜館物館好過.  <-- 慈母

肥嘟嘟既海獅, 係咁易用雙手撥一撥, 已經可以遊得好遠
(點解我唔得既?)

好靚既雪狐
有啲似白色既松鼠狗

一入企鵝館見到班企鵝就咁企晒喺度唔郁, 仲以為係假既添

鯊魚館無影相添.
不過多數都係鯊魚仔.
係有一條大隻小小, 個樣好似好惡(其實係哨牙), 好似卡通片入面既奸角!

夠鐘食晏, 企鵝餐廳等左好耐都無位.
我地轉移陣地去露天terrace cafe.
其實呢啲天氣, 有小小陽光坐室外啱啱好.
有無留意枱面好多隻杯?
原因係我地其中一個有annual pass, 每$100就送兩杯橙汁
最終我地total飲左14杯!
WAHAHAHAHA

食完飯, 我地犯左全天下公園遊客都會犯既錯 -- 就係去睇海洋劇場.
呢個大概30分鐘既show, 其中25分鐘係講野, 真正既海豚海獅表演得果5分鐘.
真係睇一次後悔一次.
今次真係要記住, 唔可以再俾自己犯錯喇.

睇完show, 發覺呢邊既遊客明顯多左.
於是我地又坐吊車返返另一邊.

經過舊墟時忍唔住影相

呢個低b版摩天輪, 好似悶親田鼠b

坐火車
最後我地玩左幾個攤位遊戲, 睇埋雀鳥劇場就走人.
平時要瞓晏覺既田鼠b可以捱到離開果刻, 好犀利.
證明有得玩, 真係乜都得!

仲有就係, 呢度既豉油王雞脾好搶手.
行左好多檔都賣晒.
卒之喺兒童樂園先買到!
:) ;) :D :)) =)) :-h =D7 :-bd :x :-* :P :( =(( :-O X( :-q :(( ~X( @-) :-w 7:P =P~ :7 B-) ;;-) :-B

24 則留言:

  1. 田鼠B 好大個仔, 依家係田鼠仔喇, 佢坐吊車個樣好ALERT, 安全意識好高, 叻仔
    同埋坐摩天輪坐到想訓個樣都好搞笑
    以前我細個海洋劇場好正, 我印象中仲有高台跳水添架, 依家個劇場好趕客

    回覆刪除
    回覆
    1. 個劇場今次有兩大LED screen助陣, 但都一樣瞓著咁滯!! :-q
      我都記得以前明明好好睇架!

      刪除
  2. 我好鍾意海洋劇場,雖然得一吓,不過小檬成日都提住要再去睇!
    田鼠B嘅柯柏文好傳神!!
    呀田媽,幹咩冷天先嚟剪短頭髮? 莫非。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. ee你真識貨, 佢最近先練成呢兩隻手指咋 (之前佢用尾指加無名指架...)!
      短髮啱晒爽朗既我 B-)

      刪除
    2. 感覺上短髮都幾襯你呀! 雖然你比個大心庶住左wakaaaa

      刪除
    3. 我份人爽朗得黎又有愛心 :))

      刪除
  3. 悶親田鼠b -> 笑爆肚 =))
    Overall都係好開心的一日, 睇完都好想去呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果耐無去都值得一去架!
      今次對我黎講都算有新鮮感, 因為佢比起舊年已經多左好多新遊戲同展館.
      聽講正門附近個"燈海"館都好靚. 不過我地趕住走無去到...

      刪除
  4. 架火車, 我地上次坐左4-5次都有呀! 你地坐左幾多次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一次咋. 如果唔洗排隊可能都會坐多幾次!
      其他野都係 :P

      刪除
  5. 好多年無去過海洋公園,好似好玩左好多。 天氣好心情又好田鼠b又玩得開心,真係好羨慕呀!

    回覆刪除
  6. 我啱啱都去咗海洋公園,都有玩小火車呀,雪狐...點解我完全見佢唔到㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺企鵝隔離. 門口比較低調, 喺間舖頭入面...

      刪除
  7. 人少嘅話海洋公園都幾好玩架,田鼠b個樣好似悶親喎……個海洋劇場真係等仲耐過睇!

    回覆刪除
  8. 海洋公園我都好耐冇去喇, 但宜家想去都怕左班自由行.
    個劇場改左做talk show? 記得以前去睇好開心, 吾知點解見到海豚海c表演就好感動
    田鼠媽個短髮幾好睇喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 多謝你呀!
      如果要俾全費我都應該唔會去! 點知果日多唔多人, 搏唔過呀....

      刪除
  9. 田鼠b搭吊車個樣好攪笑, 似乎佢真係好擔心喎....haaa
    就咁睇企鵝相, 我都為係假企鵝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個驚樣維持左好耐, 真係好好笑架! =))

      刪除
  10. EEEE,田鼠媽係咪剪左頭髮?感覺好似爽朗左好多。田鼠媽公司咁好年年都有得去玩!有左肚B之後,我都想公司年年搞呀!
    低B版摩天輪,田鼠B個樣好搞笑呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 公司呢幾年暫時係迪迪尼同海洋公園輪住黎. :-bd
      而家條頸會有啲凍...

      刪除
  11. 你就好喇,可以玩到咁多嘢。上次我哋去,又多強國人又落雨,結果玩咗2個鐘就無心機再玩走咗(重點係嗰次重要自己比錢:-w )

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好蝕喎. 一於生日再去過, 攞返我地應得既野!

      刪除

*** 想收到回覆通知, submit留言前記得tick"通知我"
*** 表情符號使用可以參考上圖